Sunday, August 21, 2011

I really don't know...

I really don’t know what do u want to do…

你不是说你很恨我吗?

为什么又加我为的姐妹呢?

我非常搞不清楚你葫芦里卖的是什么药?

不过,

没关系。

我会兵来将挡,

水来土掩的。

I don’t want be your foe,

But this is you force me ...

So if u got anything,

Don’t scold me.

I would not give any chance...

This is my rules,

If u don’t want to read,

Pls get out of my world…

4 comments:

  1. 我相信你~
    记得小心一点哦~
    遇到了什么不开心的事记得要想起身边的朋友~
    包括我哦~
    有时候东西说出来会比较好解决哦~
    gambateh nie~

    ReplyDelete
  2. 恩。
    我懂。
    或许当局者迷,
    旁观者清。

    ReplyDelete
  3. 那就找多一点旁观者帮你吧~
    记得哦~
    要相信值得相信的朋友哦~

    ReplyDelete
  4. 那谁才是我真的值得相信的朋友呢?

    ReplyDelete